Huur mij in voor

De werkzaamheden en het tarief bepalen we samen vooraf. Mijn standaard tarief ligt tussen € 50,00 – € 60,00 per uur excl BTW.

Verder kan ik je vooraf adviseren welke specifieke werkzaamheden je aan mij kunt uitbesteden. Mijn takenpakket is dus altijd maatwerk en toegespitst op jouw behoeftes. Zo halen we een optimaal rendement uit de verhouding tussen werkzaamheden en inzetbare uren.

Mijn expertise als Personal Assistant ligt op het gebied van

  • officemanagement/secretariële ondersteuning
  • organisatie/ondersteuning van en bij events, workshops, vergaderingen
  • marketingondersteuning
  • projectondersteuning
  • linking pin
  • sparringpartner
  • beheren en bewaken backoffice

Ik bied ondersteuning vanuit mijn thuiskantoor (virtueel) of een combinatie van deels op locatie en deels virtueel. . Een en ander is afhankelijk van o.a. aard en duur van de werkzaamheden, reistijd en reisafstand.

In het kader van de invoering van de wet DBA en het vervallen van de VAR-verklaring per 1 mei 2016 werk ik vanaf dan met de algemene modelovereenkomst/geen werkgeversgezag, opgesteld door de belastingdienst nr 9015550000-06-02/29-02-2016. Dit houdt in dat wij voorafgaand aan onze samenwerking schriftelijk of per e-mail aan elkaar moeten bevestigen dat wij volgens de voorwaarden van deze overeenkomst gaan werken. Meer hoeven we niet vast te leggen. Gebruik maken van mijn diensten blijft na 1 mei 2016 dus net zo makkelijk en laagdrempelig als voor de invoering van de wet DBA.